طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

آخه من نمیدونم چرا من؟

1391/4/18 2:40
نویسنده : مامان طاها
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم. خوبی مامان؟ آخه من نمیدونم این همه تمایل تو برای اینکه صورت منو گاز بگیری از کجا ناشی میشه؟ جا و بیجا هم که سرت نمیشه. همین که بغلت می کنم و صورتت روبه روی صورت من قرار می گیره با دهان باز حمله می کنی و گازم می گیری. یادته شب تولد عمو مهدی(16 تیر 91) جلوی همه حتی بابا علی گازم گرفتی و من ناخودآگاه جیغ زدم. این که درست نیست مامان. باید رعایت کنی. آدم که هرجایی مامانشو گاز نمیگیره! تازه گاز گرفتن کار خوبی نیست. حالا خوبه منم گازت بگیرم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
18 تیر 91 15:26
خب مامان شیرین این عیب و داره دیگه
گاز گرفتنی میشه


قربونت عزیزم به این نکته مهم و حساس توجه نداشتم. اینم مبحثیه
مهسا
21 تیر 91 22:32
قربونت برم عسلم


سلام خاله. مشتاق دیدار. خانمیییییییییییی
زهرا
8 مرداد 91 11:44
خب حتما خیلی لذت بخش براش...


چی بگم؟ شاید!