طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

عزیزدلم 10 ماهگیت مبارک

1391/4/22 6:53
نویسنده : مامان طاها
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

روز 19 تیرماه که مصادف بود با آغاز ماه یازدهم تولدت ما از ظهر رفتیم خونه بابا علی اینا تا تو با عمه و عمو بازی کنی و حوصله ات کمتر سر بره. خاله مهوش برا شام ننه بی قمر و زنعمو مهشید اینا رو دعوت کرده بود، ما هم دعوت بودیم من برای اینکه به خاله ی کمکی بکنم گفتم زودتر برم اونجا ولی فایده ای نداشت چون خاله نذاشت کمکش کنم. ماشااله خانم زبر و زرنگیه و همه کاراشو تند تند انجام میده البته منم ی جورایی درگیر تو بودم. بنده خدا عمو حسین فکر کنم حدود 10-12 بار کل خونه رو با تو قدم زد و فکر کنم کمرش درد گرفت چون بعدش رو زمین غش کرد. اما تو هنوز ول کن نبودی وعمو مهدی تازه نفس باید تو رو راه میبرد. اونم خسته شد ولی وقتی میخواستن تو رو روی زمین بذارن پاهاتو محکم و خشک می گرفتی که روی زمین ننشوننت. ظهر حدود ی ساعتی خوابیدی، شب هم با «ثنا» دختر زنعمو مهشید کلی بازی کردی و خندیدی. البته موقع شام ی چرت مختصری زدی که با جیغ و ناراحتی از خواب پریدی. فکر کنم خواب بدی دیدی چون هر کار می کردیم آروم نمی شدی. بالاخره بابایی تونست با کلی تلاش و مشقت بخوابوندت که باز بعد از 15 دقیقه بیداری شدی. میخواستم شیرت بدم ولی نمی خوردی تا اینکه از روی موبایلم کلیپ حسنی رو برات گذاشتم و تو به هوای دیدن اون شیرخوردی. شاید حدود 4-5 بار کامل پخشش کردم. بعد از اون ثنا و زنعمو و عمه شیما اومدن تو اتاق و با تو مشغول بازی شدن. تو به کارای زنعمو می خندیدی و زنعمو هم قربون صدقت می رفت. بعد از بازی و خندهکمی سبزی پلو ماهی خوردی و در آخر هم با گرفتن 2 تا عکس دسته جمعی شب نوزدهم رو به پایان رسوندیم. خاله مهوش، عمه شیما خداقوت. به ما که خیلی خوش گذشت.تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
22 تیر 91 22:11
سلام گل پسری 10 ماهگیت مبارک انشا ا... 120 ساله شیعزیزم حسابی شیطون شدی شیرینم خیلی دوست دارم می بوسم روی ماهت رو بوسسسسس
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 18:02
تولدت مبارک عزیز خاله


ممنونم خاله جون. امیرمهﺩی رو ببوس.
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 18:03
………@.@@
……@..-...•..@
……@....ﮞ...@

….…\———————————————————————/
……سلام\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/
....\براتس 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! /
…\——————————————————————————/
منتظرمااااااااااااا
....……___
..___\ ][ /__
(_ ___׀׀_ __)
...Ŏ…..… Ŏ

._________________
|..ШШШШШШШШ.......|
|....| |.........| |.....|
|__|__|_____|__| __̠|
..... ŎŎ………. ŎŎ





مامان امیر مهدی
28 تیر 91 0:48
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه.

لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت

کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir

باشه خانمم.