طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

طاها دوستت داریم

1391/5/24 1:39
نویسنده : مامان طاها
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان. همه کسم. از وقتی که نصیر شلال توی المپیک مدال آورد و من فهمیدم اهوازیه هی به بابات گفتم وقتی اومد با تو بریم پیشوازش بالاخره این اولین بار بود که چنین قهرمانی رو توی استان خودمون می دیدیم. صبح بابایی برام پیامک فرستاد که امشب(23مرداد 91) ساعت 9.5 نصیر شلال نایب قهرمان وزنه برداری المپیک داره میاد. منم کلی خوشحال شدم و دوربینو آماده کردم. حدود ساعت 9 شب به همراه عمو حسین و عمو مهدی رفتیم فرودگاه. پرواز ساعت 10 نشست ولی از قهرمان خبری نبود. جمعیت زیادی برای استقبال اومده بودن. گروه مارش هم بود. یه گروه بختیاری هم توی حیاط تشمال میزدن. هیأت کاراته استان هم اومده بودن. آقا ما کلی ایستادیم. هوا به شدت گرم شده بود و تو مثل لبو شده بودی و لپات گل انداخته بود. توی حیاط با گروه مارش و بچه های کاراته عکس انداختی.

طاها و گروه مارش

 

بر و بچ کاراته

بعدش رفتیم توی سالن، اونجا هم شلوغ بود. یه لحظه مارش زدن و گفتن اومد. جمعیت فریاد میزدن«نواب دوستت داریم2» و منم زمزمه می کردم: طاها دوستت داریم.

بابا با کلی تلاش رفت اوایل صف اما اومد و گفت هنوز خبری نیست. ساعت حدود 11 شب بود و ما هنوز افطار نکرده بودیم، حیف شد ندیدمش ولی خوشحالیم که چنین قهرمانی رو توی شهرمون داریم و بهش افتخار می کنیم.

طاهای من ایشااله تو هم یه روزی برای مردم این شهر و کشورمون افتخار آفرین بشی و همه داد بزنن: طاها دوستت داریم.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
25 مرداد 91 5:06
آفرین به مامان بابای با ذوق طاهایی


سلام خانمی. هرچی که باشیم به پای شما که نمیرسیم!