طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

پیامی از جنس محبت برای روزهای آینده

1391/7/14 21:40
نویسنده : مامان طاها
1,715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلبندم؛ طاهای مهربان و دوست داشتنی

مدتهاست که تصمیم گرفته ام پیامی در وبلاگت بگذارم که بعدها که آن را خواندی احساس مرا درباره ی خودت بدانی اما تا کنون فرصت مناسب دست نداده بود. الان که وقت آزادی پیدا کردم می خوام احساسمو برات بگم.

باید برایت بگم که تو پسری بسیار خوش اخلاق و مهربان هستی و همه را مجذوب اخلاقت کرده ای. باهوش و زیرکی و میدونی با هرکس چطوری برخورد کنی که شیفته اش کنی. هرچی از خوبیهات بگم کم گفته ام. فقط می خوام بدونی عاشقانه دوستت دارم و هر روز دلم برات تنگ میشه. تو عزیز دل منی و از خدا می خوام تمام غم و ناراحتیهای تو رو قسمت من کنه و تو تا آخر عمر طولانیت، شاد و سالم و سربلند زندگی کنی.

عزیز نازنین خاله! برات بهترینها را از خدا می خوام. من مطمئنم که تو بهترین خواهی شد. همیشه خالصانه ترین دعاهای من بدرقه ی راه تو خواهد بود. دوستت دارم تا همیشه....

 

خاله نگار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد طاها
16 مهر 91 7:46
سلام خاله مهربون.خوبید؟گل پسر خوبه؟الهی زنده باشه.به ما هم سر بزنید.خوشحال میشیم
مهسا
16 مهر 91 14:37
زهرا
27 مهر 91 16:58
چقدر عشقولانه!


دیگه!!!!!!!!!!!!
زهرا
27 مهر 91 16:59
نگار جان حالا که مامان نگین طاها وقت نداره آپ کنه ، خب شما بیا و عکس های تولد یکسالگی اش رو بذار واسمون!
قالب و تقویم کودکانه
15 اسفند 91 16:28
http://stickerr.blogfa.com
قالب و تقویم کودکانه
15 اسفند 91 16:30
طراحی اختصاصی تقویم 92 با عکس کودک با طرح های فوق العاده بدون استفاده از تقویم آماده تقویم هایی که جایی دیگر ندیده اید طرح دلخواه شما را با تم دلخواه شما طراحی می کنیم فایل ها به صورت لایه باز نیز به فروش می رسند http://baby-graphic.blogfa.com