طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

5آبان 91- عید قربان

1391/8/6 0:20
نویسنده : مامان طاها
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم. آقا طاهای گلم. عزیزم عید قربانت مبارک. خیلی وقته که نتونستم برات مطلب بذارم. راستشو بخوای بعضی وقتا که میخوام بیام و برات بنویسم روم نمیشه شرمندت میشم. میدونم که هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست ولی باور کن اولش پاهام درد می کرد و نمیتونستم زیاد پشت رایانه بشینم بعدشم کلاسای ریاضی تو شروع شد که خیلی وقتمو می گرفت، همون روش شیچیدا. بعد از اونم سیستمم خراب بود. پسرم خیلی دوستت دارم. من و بابایی سعی کردیم برا تولدت سنگ تموم بذاریم. خواستیم ی کاری کنیم که تکراری نباشه. برا همین من و بابایی تا ساعاتسی از نیمه شب بیدار میموندیم و برات نقاشی می کشیدیم که روز تولدت اتاقو تزیین کنیم با دست رنج خودمون. بالاخره 18 شهریور رسید. بابایی تو رو ظهر برد خونه بابا علی اینا تا ما بتونیم تزیین کنیم. ما هم با عجله کلی بادکنک باد کردیم و آویزها رو آماده کردیم و دیوارو تزیین کردیم که حاصلش شد این.خودمون که خیلی خوشمون اومد. فرداش که روز تولدت بود حسابی سرحال بودی و با دیدن اون فضای مفرح شاد شدی و هی قل می خوردی اینور اونور. عصر شد و یواش یواش مهمونا اومدن. اول عمه شیما اینا بعدم خاله نگار اینا و مامان طوبا اینا اومدن. کلی هدیه گیرت اومد. دست همه درد نکنه. شب خیلی خوبی بود.عزیزم امیدوارم سالهای سال جشن تندرستی و سعادتت رو بگیریم.

عکس ها در ادامه مطلبه

تولد ی سالگی

 

جیگرطلا

 

دایی طاها

خان عمو

 

نیفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان امیر مهدی
9 آبان 91 14:30
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه
مامان رها
14 آبان 91 9:27
وای عزیزم بابا هنرمندا خیلی معرکه بود و خاص و جدید دست گل مامان و بابایی درد نکنه با این همه زحمتی که کشیدن
خدا این مامان و بابا رو برای تو حفظ کنه
عزیز دلم تولدت مبارک باشه کادو هات هم همشون مبارک و به سلامتی


سلام مامانی رها جون. قربونت
مامان رها
14 آبان 91 9:27
راستی عید غدیر خم هم مبارک باشه بیا و از رها سادات عیدیت رو بگیر
مامان رها
14 آبان 91 9:28
بازم تولدت مبارک خاله جون
مامان ابوالفضل
17 آبان 91 0:40
سلاممممممممممممممممممممم
به به چه تولد خوشملی
مبارکه طاها جونممممممممممم


سلام نداجوووووون. ممنونم
زهرا
9 آذر 91 22:52
آفرین به مامان بابای باسلیقه! حتما طاها جان بزرگ بشه و وبلاگ و عکس هاش رو ببینه کلی ذوق میکنه از مامان بابای هنرمند!
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:12
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده
کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره
هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده
خوشحال میشم به پسریه من رای بدین
با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر
http://ninimod.niniweblog.com/post24.php



سلام ندا جون. شرمنده. من خیلی دیر متوجه شدم. ایشااله برنده بشه ابوالفضل جون


مامان طاها
16 آذر 91 23:33
سلام عزیزم.خوبید؟تولد گل پسر مبارک باشه


سلام. ممنون خانمم. ما خوبیم. طاهای گلو ببوس
مهسا
30 آذر 91 18:58
هندوانه رویاهایتان شیرین
انار موفقیتهایتان پردانه
پسته خاطراتتان خندان
قصه زندگیتان خوشو عمرتان چون یلدا بلند باد یلدا مبارک[بوسه]




سلام خاله مهسا جان. ممنون که همیشه به یاد ما هستی
مامان امیر مهدی
25 دی 91 15:44
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
زهره
17 بهمن 91 20:28
سلام میشه به وبلاگ من هم سر بزنید منتظر حضورتان هستم http://zohrehamour.blogfa.com
مامان رها
21 بهمن 91 15:31
سلام ممنون عزیزم از احوال پرسی هات همه خوبیم و خوشیم همون طور که گفتی سرم خیلی شلوغه حالا بیا دیدنمون یه کوچولو اومدم که بی خبر ازمون نمونید دوستون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
2 اسفند 91 11:50
دوست بزرگوار مامان طاها برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
مهسا
28 اسفند 91 23:35
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… نوروز مبارک
مامان تربچه
8 اردیبهشت 92 20:36
آخیییییییی عزیزم چه بزرگ شده
مامان امیر مهدی
10 اردیبهشت 92 17:17
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.
زن بودن کار مشکلی است
مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان به نظر برسی!
و مثل یک خانم مسن فکر کنی!
ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی...
پیشاپیش روزت مبارک مامانی

سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدین. روز مادر بر شما مادر نمونه و همه نی نی وبلاگیا مبارک باشه. خوش باشید

مامان طاها
13 آذر 92 8:28
سلام گلم.پسر ناز ما خوبه؟شما خوبید؟بی وفا شدید یا پر مشغله؟زنده باشید.به ما سر بزنید و گل پسر و ببوسید.تولدش هم با تاخیر مبارک
مامان طاها
پاسخ
سلام. راستش بی وفا که نشده بودم. چند باری سعی کردم وارد وبلاگ بشم نشد. منم فکر کردم خراب شده یا تعطیلش کردن دست کشیدم. حالا هم اتفاقی سر زدم خیلی خوشحالم که تونستم وارد بشم