طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

سلام به همه

1393/8/30 18:36
نویسنده : مامان طاها
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای آقا طاها و کسایی که هنوز به این وبلاگ سر میزنن. ی روزایی تمام انگیزه و امیدم این بود که بیام به وبلاگ پسرم سر بزنم، آپلودش کنم و با دوستاش حرف بزنم. حدود 2 سال پیش، ی روز که بعد از مدتی سر زدم دیدم نمیتونم وارد مدیریت وبلاگ بشم. امروز یهو دلم خواست بیام و وبلاگ پسرمو ببینم دوباره امتحان کردم و وارد شد. اصلا باور نمی کردم. خیلی خوشحالم و کلی حرف براتون دارم که به امید خدا به تدریج براتون میگم. امیدوارم همتون سالم و خوشبخت باشید.

پسندها (1)

نظرات (2)

زينب
27 دی 93 18:44
سلام.هرچه به عكسها نگاه كردم بجا نياوردم.منم بچه ي سرله بودم (دوگچه).تصاوير از سرله هم در كنار فرزندتون بزاريد لطفا.ان شاءالله خدا براتون بزارش وعروسيش وببينيد وعصاي دستتون بشع در پيري
عمه شیما
6 اسفند 93 23:12
الان دیگه آقا طاها مردی شده واسه خودش قربونت برم طاهای پلم دلم است یه ذره شده