طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

نی نی طاهای نازنین به دنیا قدم گذاشت!

1390/6/19 23:10
نویسنده : مامان طاها
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستداران نی نی طاها!

خواهرزاده ی تپل و سفید و آروم و مهربون من امروز شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 2:45 دقیقه ی ظهر به دنیا اومد، قلب و من خاله شدم. تشویقآقا طاها خیلی پسر خوب و آرومی بود و اصلا گریه نمی کرد. فقط خیلی خوابش می اومد و همش خمیازه می کشید. آقا طاها انقدر نازنین بود که همه عاشقش شده بودن. منم الان دلم براش تنگ شده و منتظرم تا فردا بشه و بریم با خودمون بیاریمش خونه و هرچی دلمون خواست نگاش کنیم، بوسش کنیم و باهاش عکس بگیریم.

چون مامان نگین بیمارستان بود و نمی توانست این خبر رو به شما بده من تصمیم گرفتم شما رو خوشحال کنم تا بعدا خود مامان نگین حالش خوب بشه و از احساسش براتون صحبت کنه. حتما عکس نی نی نازمون رو هم میذاریم که شما هم ببینیدش.

برای آقا طاها و مامان نگین دعا کنین. ممنون!بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شیما
19 شهریور 90 23:29
قربونش برممممممممممممممممممم منم عمه شدم
عمه مائده
19 شهریور 90 23:43
آخه خدای من مبارک باشه قدم طاها کوچولو من از اسم طاها خیلی خوشم میاد. واقعا آفرین به پدر و مادر خوش سلیقه ش. چه اسم زیبایی داره.
غزلک*مامان فسقلی*
20 شهریور 90 0:52
سلاااااام خیلییییییییییی تبریک میگم نگار جون، یه دفعه ای سورپرایز شدم وقتی خوندم. از طرف من خیلی خیلی به نگین جون تبریک بگو حتما حتما از طاها جون عکس بذارید نگین جون هزاااااااااار تا بوس
زهرا
20 شهریور 90 9:55
تبریک میگم. ان شاءالله پا قدمش خیر باشه.
مامان ابوالفضل
21 شهریور 90 20:09
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مبارکه مبارککککککککککککککک
خیلی خوشحالم
هر روز میومدم سر می زدم دست خاله درد نکنه این خبر خوب و داد
امیدوارم هر چی زودتر خبر و از مامان نگین بشنوم و عکس طاهای گلمون و ببینم


سلام خانومی. آقا ابوالفضلمون چطوره؟ ممنون که به یادمون بودی. عکس آقا طاها رو براتون می زارم.

مامان ابوالفضل
21 شهریور 90 20:09
خاله جون از طرف من و ابوالفضل مامان نگین و آقا طاها رو ببوس
مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 22:15
سلام سلام سلام
یه پست اختصاصی برای تولد آقا طاها تو وبلاگم گذاشتم


سلام خاله جون. ممنونم. بووووووووس
خاله جون
23 شهریور 90 15:47
مبااااااارکه
با تبادل لینک موافقید
به ما سر بزنید وبگید با چه اسمی لینکتون کنم


سلام خانمی. لینکتون کردم. شماهم میتونید ما رو به اسم طاها جان خورشید آسمون زندگی ما لینک کنید.