طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

بابایی روزت مبارک

1390/3/25 12:40
نویسنده : مامان طاها
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی سلام. منم پسرت طه. بابایی خیلی دوست دارم. وقتی برام قصه میخونی من صداتو میشنوم. وقتی با مامان حرف میزنی و تمام سعیت رو میکنی تا اونو از نگرانی و ناراحتی نجات بدی من می فهمم. آخه مامان تنها با حرفای تو آروم میشه و من این آرامشو حس میکنم و بش نیاز دارم. من آرامش مامانم رو مدیون تو هستم باباجونم. ازت ممنونم که برای راحتی من خودتو به زحمت میندازی و سختی ها رو با چهره ای شاد تحمل میکنی. خدا رو هم شکر می‌کنم که بابای خوبی مثل تو به من داده که فرشته زندگی منه. در آرزوی روزی هستم که بتونم با دستای کوچیکم دستای پر مهرتو بگیرم و ببوسم. دستای گرم تو به من امنیت میده. پس همیشه کنار من بمون. تو امید زندگی منی. روزت مبارک.

ای خدای مهربون! دستای کوچیکمو به سمتت دراز کردم و ازت میخوام به بابا و مامانم سلامتی بدی و مراقبشون باشی. آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:34
بابایی طه جون روزت مبارک