طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

آقا طاها صد روزه شد

1392/9/6 23:18
نویسنده : مامان طاها
1,584 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم. پسر گلم. بابا این روزا خیلی کارش سنگین شده برا همین ما ی دو هفته ایه که کوچ کردیم خونه بابا احمد اینا. جشن تولد صد روزگیت هم که 28 آذر بود اونجا گرفتیم. البته جشن جشن هم که نبود چون توی محرم بود فقط شیرینی خریدیم و عکس گرفتیم که خاطراتش برات بمونه. توی این ایام که خونه بابا احمد اینا هستیم بابا احمد حسابی سر کارت میذاره. برات قصه میگه شعر میخونه. میبردت تو کوچه تا آفتاب بخوری و مردمو و ماشینا رو تماشا کنی. تو هم نشون میدی که بابا احمدو خیلی دوست داری چون ارتباط خوبی باش برقرار می کنی. اولین بار با صدای اون بود که سرتو چرخوندی. حالا دیگه کاملا صداشو میشناسی.

27 آذر یعنی شب صد روزگیت شنیدیم که پسر خاله عمو محمد که دانشجوی پزشکی بوده ماشین بش زذه و فوت کرده. خیلی ناراحت شدیم.گریه

الانم چند روزیه که عمو محمد و خاله نگار رفتن تهران برا مراسم پسر خاله عمو محمد. خاله نگار زنگ زدو گفت برات بلوز یقه اسکی و عطر و بالش و ژیله خریده دستش درد نکنه.

از سه شنبه این هفته یعنی 28 آذر من و تو اومدیم خونه خاله اینا تا هم مواطب خونشون باشیم و هم ی استراحتی به بابا احمد اینا بدیم.توی خونه خاله اینا با دوربین دایی معین کلی عکس ازت گرفتم که برات میذارمشون.

ما فوت کردیم تا تو 100 سال زنده باشی

شب صد روزگی در منزل خاله نگار.

 

بابا داره شمعهاتو روشن مینه

آماده سازی جشن صد روزگی، منزل بابا احمد اینا

آقا طاهای خواب و باباش

صد روزم شد دیگه

اینم یه لبخند برا صد روزه شدن تقدیم به شما!

ما اینیم دیگه

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مهسا
3 دی 90 20:02
طاها جون 100روزگیت مبارک انشا ا... 120ساله بشی عزیزم چه عکسای قشنگی پسر خندون بوسسسسسسسسسس


ممنون خاله. بوووووووس
جغله کوچولو
3 دی 90 20:40
سلام . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
خاله نگار
3 دی 90 21:01
سلام قشنگ خاله! ان شاء ا... صدساله بشی عزیز دلم.


سلام خاله. ایشااله تولد صد سالگیمم خونه شما بگریم.
زهرا
4 دی 90 12:35
مبارکه طاها جان!
mamani helena
4 دی 90 22:58
mashala kheili mah shodiya


قربونت خاله. ممنون خداییم.