طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

اولین و آخرین بار

1391/2/23 15:53
نویسنده : مامان طاها
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مرد هوشیار و بیدار مامان، آقا طاهای گل گلاب، عزیز دل مامانیش. پسرم امروز که دارم این مطالبو می نویسم 23 اردیبهشت 91 اه که همزمان شده با ولادت حضرت زهرا(س) دختر پیامبر ما و بهترین زن عالم که خدا برای آفرینش ایشون به خودش افتخار میکنه. در کشور ما ایران این روز عزیز رو به نام مادر نام گزاری کردن. همه مامانا توی این روز خوشحالن و به این نام و سمت افتخار میکنن. وجود تو گل همیشه بهار مامانی باعث شد که منم امسال برای اولین بار افتخار داشته باشم که در جمع مامانا پز بدم. آره گلم، این اتفاق تنها ی بار در عمر آدم میفته که بار اولی باشه که مامان شده باشه و چقدر امسال برای من زیباتره این حس که تو حدود 5 روزه یاد گرفتی ماما، ماما بگی؛ چه لذتی داره با تو بودن.

قربونت برم وقتی بغلت می کنم و تو خودتو به من می چسبونی و سرتو روی شونه ام فشار میدی وای چه کیفی داره. بغلوقتی توی بغلم فشارت میدم، بوت می کنم و میبوسمت ای که چه حالی میده به آدم. عزیزدلم روز به روز شیرین تر و خوردنی تر و خوشمزه تر میشی. زبانمی خواستم بهت وابسته نشم چون میدونم باید ی روزی تنهات بذارم و برم اما نشد. خیلی سخته. وقتی خوابی و مدتی صدای شیطنتها و کوبیدنهات نمیاد دلم برات حسابی تنگ میشه. تازه امروز یاد گرفتی با روروئک جلو جلو هم بیای. چون تا حالا فقط عقب عقب می رفتی. خیلی خوشحالم کردی وقتی دیدم داری به پاهات نگاه می کنی و آگاهانه قدم بر میداری. خیلی دوستت دارم.ماچ

حالا من از طرف تو به همه کسایی که امسال برای اولین و آخرین بار، اولین سال مامان شدنشون رو میگذرونن تبریک می گم و همینطور به همه مامانا و مامان بزرگا و خاله ها و عمه ها. آخه این روز مال همه زنهاست. و ی تبریک ویژه به مامان طوبا که امسال برای اولین بار مامان بزرگ شده.

مامانا روزتون مبارک. این دسته گل هدیه به روی ماهتون شکلکهای جالب آروین

ی دعا کنیم برای همه اونایی دوست دارن مامان بشن ولی هنوز مامان نشدن: خدایا به حق همه نی نیا که پاکن و فرشته های تو روی زمینن همه حاجتمندا رو به حاجت دلشون برسون و توی بغل همه زنا ی نی نی خوب و سالم بذار و اونا رو دلشاد کن. آمممممممممین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)