طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

ادای مامانو در میاری؟

1391/4/3 1:33
نویسنده : مامان طاها
620 بازدید
اشتراک گذاری

توی اواخر خرداد ماه چند روزی رو سخت مریض شده بودم. دکتر گفت ویروسه و سینوساتو ملتهب کرده. این باعث شده بود که مرتب سرفه کنم و سرفه هام پشت سر هم اتفاق می افتاد. چون شیر میدادم دکتر داروهای قوی بم نداد برا همین علایمم تغییر چندانی نداشت. روز آخر خرداد ماه بود که دیدم به تقلید از من، داری عین من سرفه می کنی و زیر چشمی من میپایی ببینی عکس العمل من چیه. وقتی من نگاهت می کردم می خندیدی. قربون پسر بازیگوشم برم الهی ولی مامان خوب نیست آدم ادای کسی رو در بیاره اونوقت خدا ناراحت میشه و ممکنه اونم به همون بلا دچار بشه. البته برای شما که هنوز خیلی کوچیکی حکم بازی داره و اشکالی نداره. من میذارم به حساب اینکه میخواستی با مامان بازی و شوخی کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدپور
9 تیر 91 15:14
سلام ، امیدوارم خوب باشی ، از مطالب ارزشمندت خیلی بهره بردم واقعا" جالب بود ، به ما هم سر بزن و از شهر خودمون " مهربان " تصاویر قدیمی گذاشته ام و دوست دارم نظر و دیدگاه زیبایت را در خصوص این عکسها برام بنویسی - ممنون



سلام. لطف دارین چشم