طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

مامانی دلم کباب شد

1391/4/10 2:15
نویسنده : مامان طاها
691 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم آقا طاهای گلم خیلی باید مراقب باشی وقتی میخوای از خیابون رد شی. دیشب که داشتیم میومدیم خونه دیدیم سر کوچه شلوغه و ی سمند وسط خیابون ایستاده و چند تا ماشین و ی تعداد از مردم دورش جمع شدن. بابا رفت که ببینه چه خبره معلوم شد ی پسر بچه 4-5 ساله رفته از مغازه بستنی بخره که موقع رد شدن از خیابون ماشین زدتش. مغازه دار گفته بچهه 10 قیقه بیهوش بوده. ما همونجا بودیم که آمبولانس اومد و بچه رو برد. ایشااله که چیز مهمی نباشه و زود خوب بشه. من نمیدونم آخه اون وقت شب آدم بچشو تنهایی میفرسته خرید؟ طاهای من شما همیشه باید همراه ی بزرگتر بری خرید و مواظب دور و برت باشی و از ی گوشه خیابون یعنی سمت پیاده رو بری تا تصادف نکنی. البته هر وقت مامانی یا بابایی احساس کردن که شما میتونی دیگه تنهایی بری خرید بهت اجازه اینکارو میدن. این بارای حفظ سلامتی خودتم بهتره مگه نه پسر خوبم؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 2:28
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com
مامان ابوالفضل
13 تیر 91 18:45
سلام سلام سلام
چقدر دلم تنگ شده بود
خیلی از پستها رو عقب افتاده بودم
که تقریبا همشون و خوندم
ماشاالله خیلی طاها جون خواستنی تر شده
خدا حفظش کنه
دوستت داریم هزارتا


سلام خاله. ما هم دلمون براتون تنگ شده.هر چی خواستیم توی پستای آقا ابوالفضل نظر بدیم نشد. از طرف ما ببوسینش
مهسا
13 تیر 91 22:38