طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

اولین حمام

1390/7/9 22:52
نویسنده : مامان طاها
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم، آقا طاهای مهربونم. عزیز دل مامانش! غروب 29 شهریور ماه 90 بود و تو 10 روزه شده بودی. نافتم که شب قبل افتاده بود. دیگه وقت مناسبی بود که حمامت بدیم. من که حمام دادن نوزادا رو توی واحد نوزادان یاد گرفته بودم بدون کمترین ترس و نگرانی، به اصطلاح خودم خیلی جسورانه، حمامو آماده کردم و حمومت دادم.

niniweblog.com

مامان طوبا که تا حالا این کارو از من ندیده بود کلی نگران شد ولی در نهایت به این مامان کار بلد تازه مامان شده آفرین گفت. عکسایی هم از مراسم روغن مالی بعد از حمومت گرفتم که فعلا نمی تونم اپلودش کنم. ایشااله در اولین فرصت برات میذارم. قربون پسر نترسم برم که آب بازی دوست داره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
10 مهر 90 17:27
اولین حموم عافیت باشی
منتظر عکسهای نازت هستم


ممنونم