طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

ای کلک

1390/8/20 1:26
نویسنده : مامان طاها
754 بازدید
اشتراک گذاری

حدود 45 روزه بودی که متوجه شدم دستت رو به سمت دهانت می بری و کنجکاوی تا ببنی چه مزس ولی چون توی دهنت نمیذاشتی منم باهات کاری نداشتم تا اینکه ی روز(14 آبان 90) دیدم دستت رو به سمت دهان بردی و داری سعی می کنی همه انگشتاتو بخوری. اون موقع نمیدونستی که میشه یکی یکی هم خورد!اونروز بابا حسن یادت داد که میتونی شستت رو تنها بخوری. من باهاش دعوا کردم و گفتم کار بدی یاد پسرم دادی. حالا عادت می کنه شصتشو بخوره و انگشتش باریک و زشت میشه دیگه بش زن نمیدن! چشمکخلاصه تو رو هم توجیه کردم که چرا این کار خوب نیست و نباید انجام بدی. تو با دقت به حرفای من گوش کردی. حالا دیگه میدونستی که نباید اینکارو انجام بدی. از اون به بعد اول زیر چشمی منو میپایی که حواسم بهت هست یا نه، وقتی می بینی که من حواسم به تو نیست سریع انگشتاتو میذاری تو دهنت ای کلک، شیطون شدیا!!!مژه

پسر تیزهوشم یواشکی انگشت میخوره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
22 آبان 90 11:12
ای پسمل شیطون