طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

آقا طاها و شبهای محرم

1390/9/16 2:43
نویسنده : مامان طاها
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

سیاه پوشی آقا طاها

اندازه گیری و آماده سازی کفن

آماده سازی برای شب حضرت علی اصغر

اینم عکسی که بابات خیلی دوست داره

همایش شیرخوارگان حسینی

اینم عکسی که من خیلی دوست دارم

آقا طاها و گهواره شبیه علی اصغر(ع)

گهواره علی اصغر(ع)

آقا طاها و آش نذری

آقا طاها و هم زدن آش نذری به کمک بابایی

آقا طاها و بچه های هیئت

آقا طاها و برادرای هیئت

قرائت زیارت عاشورا در آغوش خاله

زیارت عاشورا در ظهر عاشورا

آقا طاها و سینه زنی در ظهر عاشورا

در میان سینه زنان

مثل عربای خلیجی شدی مامان

چه ابهتی

اینم ی نمای دیگه

قربونت برم من

آقا طاها و شبیه شمر ملعون

مثکه شمر خیلی دوستت داره مامان

میخوام بدونم تو بیشتر ترسیدی یا شمر؟

ای شمر نانجیب برات دارم!

گودال قتلگاه

بمیرم برای تعجبت مامان

این همه شگفتی از چه رو؟؟؟

فدای حیرتت بشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

غزلک*مامان فسقلی*
16 آذر 90 7:44
قربوووووووونش برم چه ماه شده هزار ماشاالله
نگین جون واسش یه اسفند دود کن


سلام عزیزم. خوش اومدی. مدتی نبودی دلمون واست تنگ شده بود. باشه حتما. مواظب خودتو و نی نی باش.
مونا
16 آذر 90 9:16
بيچاره بچه ، ،،،،،،،،


چرا بیچاره!!!!!!!!!!!!!!
مامان پریسا
16 آذر 90 11:13
سلام گلم. ماشالله به این عزادار کوچیک امام حسین.
گلم خوشحال شدم که یه همشهری دیگه پیدا کردم . دوست داشتی برای آشنایی بیشتر بیا پیشم. مرسی.


سلام خانمی.منم دوست دارم بیشتر با شما آشنا شم و تجاربمونو با هم در میون بذاریم.
مهسا
16 آذر 90 18:17
آخی مونا جون این چه حرفیه!
پوشیدن لباس عزای حسین (ع) وشرکت در مراسم امام حسین وبردن کوچولو ها به عزاداری امام حسین برای اینه که از الان امام شون رو بشناسند ودر آینده ادامه دهنده راه امام حسین باشند طه جان قربونت برم عزیزم انشا ا... امام حسین نگه دارت باشه مامان نگین عکسای طه گلم خیلی قشنگه از طرف من ببوسید گل پسری رو بوسسسسسس


مهسا جون ممنونم. منم فکر می کنم ی خرده اذیت شدن در راه امام حسین برای بچه ها اشکال نداشته باشه. بچه ها رو از کودکیشون میسازه.
عمه شیما
16 آذر 90 18:41
فدات شم با این قیافت
mamani helena
16 آذر 90 18:52
salam azizam mashala che aksaye nazi emam hosein hafezesh bashe


ممنون خانمی
مامان تربچه
16 آذر 90 22:06
سلاااااااام به به ماشالا انشاالله یکس از یاران امام زمان (عج) باشی خاله راستی رمز همون قبلی هست با این حال برات خصوصی گذاشتم
مامان رادين
18 آذر 90 10:07
سلام خدا نگهدار طاها جون باشه. نه اصلا جاي واكسن درد نكرد
خاله نگار
18 آذر 90 19:04
عاشقتم عزیزم! سرباز کوچولوی من! در پناه شهدای کربلا باشی.
زهرا
19 آذر 90 14:25
ای جانم! چه خوردنی شده این پسر...
مونا
20 آذر 90 8:02
منظورم اماده سازي كفن است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


عزیزم هممون ی روزی باید بپوشیمشو چه بهتر اینکه کفنپوش اباعبداله (ع) باشیم. من که چنین باوری دارم. امیدوارم آقا طاها هم راضی باشه
مامان ابوالفضل
27 آذر 90 19:43
سلام طاها جون و مامانی
دست مامانی درد نکنه که گل پسر و توی مراسم امام حسین برد
دست بابایی هم درد نکنه
ایشاالله قبول باشه
ایشاالله بزرگ بشه و خودش عزاداری راه بندازه


ایشااله ایشااله
جغله كوچولو
27 آذر 90 21:10
جغله: سلام ... خوبين شما
مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم ..
اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.



سلام خانمی من وبلاگ شما سر زدم. ایشااله در اولین فرصت دوباره میام.
hp
16 اسفند 92 5:53
خدا شفاتون بده