طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

عمه فرناز تولدت مبارک

1390/12/8 1:41
نویسنده : مامان طاها
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاها جانم، مرد مامان عزیزدل مامانش. امروز که دارم این مطالبو برات می نویسم حدود 40 دقیقه است که روز 7 اسفند رو پشت سر گذاشتیم و شما 11 روز دیگه 6 ماهگیت تمام میشه و به قول مامان ابوالفضل نیم سالگیت مبارک میشه. 7 اسفند روز تولد عمه فرناز(دختر عمه فرشته مامان نگین)ه. تشویقکه تو میتونی عمه فرناز صداش کنی. اون خیلی مهربونه. مامانی و عمه فرناز روزای خوب کودکیشون رو با هم گذروندن. من و عمه فرناز خیلی همدیگه رو دوست داشتیم. با اینکه خونه هامون دیوار به دیوار بود من همیشه دلم میخواست از توی دیوار حائل بین اتاقامون یه پنجرا در بیارن و ما همیشه همدیگه رو ببینیم. نیشخندما تو بچگی عاشق آلوچه سبز، غوره و اسمارتیز مروارید بودیم. من و عمه اینقدر بعد از مدرسه با هم غوره شور میخوردیم که بعدش معده هامون درد می گرفت. زبانحالا گرفتاریهای زندگی اینقدر زیاد شده که من و عمه دیر به دیر همدیگه رو می بینیم اما من هنوزم دوستش دارم. قبل از زایمانم یکی از روزایی که من به شدت منتظر و نگران نحوه تولد تو بودم عمه فرناز از مرقد امام رضا(ع) تو مشهد بهم پیام داد که برامون دعا کرده. من اون پیامو هنوزم نگه داشتم و روی گوشیمه و دیدنش همیشه به من انرژی میده. لبخندمن و تو روز 6 اسفند ساعت حدود 7 شب رفتیم خونه عمه فرناز اینا تا تولدشو تبریک بگیم اما اون خونه نبود. اما ما به یادش بودیم و هستیم: عمه فرناز جون تولدت مبارک؛ خدا را ما برایت آرزو داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
9 اسفند 90 18:01
عمه فرناز تولدت مبارکککککککککککککک


ممنون خالههههههههههههه
مهسا
10 اسفند 90 11:05
سلام
تولد عمه فرناز جون مهربون مبارک انشا ا...120 ساله بشن بوسسسسسس


ممنون. ایشااله در کمال صحت
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 16:43
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* ممنون عزیزم که اومدی *********