طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

اولین بازدید تو از نمایشگاه بهاره

1390/12/26 1:43
نویسنده : مامان طاها
603 بازدید
اشتراک گذاری

روز 20 اسفند وقتی از ملاقات خاله مرجان برگشتیم من که از توی خونه موندن حوصلم سر رفته بود به مامان طوبا و خاله پیشنهاد دادم که بریم نمایشگاه بهاره. چشمت روز بد نبینه چه طوفان و گرد و خاکی شده بود. سرتو کردم زیر چادرمو از خیابون رد شدم. ی نمایشگاه داربستی بود که به صورت سازه های اماده توی بلوار ساحلی گذاشته بودن. هنوز از بقایای آثار واکسن تو بدنت بود و تب داشتی و بی حال بودی. گفتم شاید با دیدن مردم حالت بهتر بشه. هنوز چند 10 متری از نمایشگاهو ندیده بودیم که گفتم بذار رو به جلو بگیرمت تا مردمو بهتر ببینی. همین که روی شکمتو گرفتم عق زدی و فرنی ها مثل فواره های آتشفشان میریخت بیرون. بعدشم شیر. انگار که هر چی در عرض این دو روز خورده بودی پس دادی.اینقدر زیاد و غیر منتظره بود که مردم با عجله برام دسمال میاوردن. دستشون درد نکنه ولی حسابی لباست کثیف شد و کف نمایشگاه هم همچنین. بعد از اون کمی حالت بهتر شد و ما هم نمایشگاهو پیچوندیم و رفتیم خونه تا لباساتو عوض کنم. چه روز و شبی بود اونروز...........نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جغله کوچولو
4 فروردین 91 14:33
با سلام
ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام ....
سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید
سلامت و پیروز باشید ...




ممنون خانمی