طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

پایان هفت ماهگی و اولین تجربه دندانپزشکی

1391/1/23 1:38
نویسنده : مامان طاها
656 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرک مامان،سلام. ی روز که داشتم توی نی نی سایت مطالب مربوط به شیرخوارا رو میخوندم دیدم نوشته با در آوردن اولین دندونا بهتره که دندونپزشک شیرخوار رو ببینه و توصیه های بهداشتیش رو ارائه بده. منم مصمم شدم تو رو ببرم دندونپزشکی.نیشخند مامان طوبی قبلا یکیو بم معرفی کرده بود. همون روز 19 فروردین 91 بابا رفت و برات نوبت گرفت. اولش که وارد مطب شدیم منشی گفت اینجا دندونپزشکیه نه متخصص اطفال مطمئنین اشتباه نیومدین؟ گفتم آره درست اومدیم.لبخند آقا پسرم تازه دندون درآورده، اومدیم مشاوره. اونجا دو تا منشی بود که از تو خوششون اومد آخه هی بهشون میخندیدی و دلبری می کردی. بعد از لحظاتی دکتر خودش به استقبال تو اومد و با رویی گشاده تو رو بغل کرد و به داخل مطب دندونپزشکیش برد و توی بغل خودش دندوناتو معاینه کرد. گفت دندوناش خوبن و مشکلی ندارن، فقط برای اینکه پوسیده نشه شبها که میخواد بخوابه و بویژه وقتی شب برای شیر خوردن بیدار میشه دندونا و دهنشو با پنبه و آب تمیز کن. منم از اون شب دارم همین کارو می کنم. روش خوبیه. تو هم از خواب بیدار نمیشی اذیت هم نمی کنی آخه اولش پنبه رو مک میزنی و آبشو میخوری منم از فرصت استفاده می کنم و دهنتو و دندوناتو تمیز می کنم. قربون دندونات برم من.ماچ

ویزیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)