طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

کیو وی

1391/4/3 1:08
نویسنده : مامان طاها
3,117 بازدید
اشتراک گذاری

امان از این قیمتا! دیروز رفتم برات ی کرم مرطوب کننده کیو وی خریدم که حالت ضد حساسیت هم داشت. ی ذره کرم 16 هزار تومن. چند روز قبلش هم شامپو بدنش رو خریدم برات اونم 16 هزار تومن. عجب قیمتی داره این وسایل آرایشی بهداشتی. البته با اینکه 2 روزه دارم از کرم استفاده می کنم ولی از کارش راضیم پوستت رو حسابی نرم می کنه. نه که تو هم پوستت حساسه. چشمکقربون پسر حساسم برم الهیماچ

این تصویری که می بینی عکس شامپو بدن کیو ویه

کیو وی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

من
3 تیر 91 21:04
واییییییییییی کلا قید بچه رو زدم آخه چه خبره ؟فکر کنم تا چند وقته دیگه پوشک هم اینقدر گرون بشه که به جای مای بیبی همون پارچه رو استفاده کنیم .خدا بهتون صبر بده با یه جیب و حساب پر پول ما که فعلا بچشو نداریم ......


ایشااله خدا هروقت آمادگیشو داشتین بهتون ی بچه سالم و صالح بده. تازه پوشک که چیزی نیست. اینقدر هزینه متفرقه پیش میاد که پول پوشک توش گم میشه