طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

زیر لفظی عمه شیما

1391/4/3 1:10
نویسنده : مامان طاها
710 بازدید
اشتراک گذاری

روزای پایانی ماه نهم یاد گرفتی علاوه بر بابا و ماما و دد و نی نی، عمه و عمو هم بگی. البته شانس عمه شیما هر چی ازت خواهش کردیم که جلوی خودشم بگی نگفتی. ناراحتمنم فهمیدم لابد زیر لفظی میخوای. به عمه گفتم پسرم زیر لفظی میخواد تا بگه عمه. عمه هم بنده خدا قبول کرد. شما هم دلشو نشکوندی و ی بار گفتی عمه. حالا تو خونه زیاد میگی ها. نمیدونم چرا خونه عمه اینا که میریم نمی گی. خلاصه عمه شیما هم حدود ی هفته پیش به قولش عمل کرد و با هم رفتیم برات ی شلوار لی و ی دست لباس مردونه 4خونه با زیرپیرهن و شرت خریدیم که خیلی هم خوشگلن. دست عمه و عمو درد نکنه. قراره ایشااله در اولین فرصت بریم باهاشون ازت عکس بندازیم و بعد افتتاحشون کنی چون میترسم کثیفشون کنی و ما نتونسته باشیم عکسای خوبی ازت بگیریم. آخه این عکسا هستن که میمونن. مگه نهچشمکنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

من
3 تیر 91 21:00
شیما خانم زحمت کشیدن خسته نباشن.....
شیما
4 تیر 91 21:27
ممنون زحمتی نبود. با عشق و علاقه بود مبارکت باشه قربونت برممم


دوستت دارم عمممممممممممه
من
7 تیر 91 19:35
چقدر خوش به حالت شد اگه می دونستم کیف می کنی زودتر می گفتم