طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

ی خبر خوش- عکس دوستتم رسید!

1390/5/19 16:34
نویسنده : مامان طاها
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم آقا طاهای گلم. خیلی دلم برات تنگ شده،ناراحت خوبی دلکم؟ تازه به وبلاگ دوستت آقا ابوالفضل سر زدم(19 مرداد 90 ساعت 4 عصر). مامانش عکسشو گذاشته بود. گفتم حتما تو هم دوست داری ببینیش، برا همین عکسشو برات میذارم.

من که خیلی خوشحال شدم. یعنی میشه این روزای انتظار بگذره و منم عکس گل پسرمو تو وبلاگ بذارم؟ قربونت برم الهی خیلی دوست دارم. لبخندماچماچماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
25 مرداد 90 14:26
سلام عزیزم، خیلی خوشحالم کردی
توقع نداشتم
ایشاالله روزی که عکس تولد طاها جون و بذاری
خیلی برات دعا می کنم که ایشاالله زایمان راحتی داشته باشی
و در سلامت طاها جون و در آغوش بگیری


سلام خانمی، امیدوارم حال شما و آقا ابوالفضل خوب باشه و حسابی از با هم بودن لذت ببرید. خواهش می کنم کاری نبود. آخه اقا طاها خیلی مشتاق بود دوستشو ببینه. ممنون. خیلی محتاج دعا هستم. آخه از اتاق عمل و سزارین خیلی می ترسم و همش درباره اون نگرانم. بازم ممنون که به ما سر زدی. آقا زاده گلتو ببوس.
غزلک*مامان فسقلی*
25 مرداد 90 15:37
سلاااااام مامان طاها جونم، خوبی؟ آقاطاهای گل چطوره؟
عزیزم من نمیدونم چرا چند باره که میام وبلاگتون واسه دو تا پست اول نمیتونم کامنت بذارم، قسمت کامنتا اصلا باز نمیشه

امیدوارم به زودی عکس طاها جون رو بذاری توی وبلاگت


سلام خانم گل، خوبی؟ آقا ایلیا جان خوبه؟ خیلی مواظب خودتون باشین. ممنون. برامون دعا کن.


عمه مائده
19 شهریور 90 23:50
چقدر با نمکه خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا