طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

دل نگرانی های مامان

1390/5/25 18:32
نویسنده : مامان طاها
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم آقا طاهای مهربون و حرف گوش کنم. قربونت برم الهی، خوبی دلکم؟ من و تو الان توی هفته 36 بارداری هستیم و هر چی به آخرش نزدیکتر میشه نگرانی منم بیشتر میشه. دیروز با این که پام هنوز درد میکرد و بسته بود با بابا حسن رفتیم ی چند تا گالری وسایل خواب کودک دیدیم. از نظر من خیلی جالب نبودن. ضمن اینکه بزرگ هم بودن و تو اتاق ما جا نمی گرفت. بابایی میگه تا آخر سال صبر کن شاید تو سال جدید بتونیم ی خونه بزرگتر گیر بیاریم که جاش بیشتر باشه اونوقت براش تخت می خریم. حالا باید چی کار کرد؟ نظر تو چیه؟ من باید کجا بخوابونمت؟ روی زمین؟ پیش خودم روی تخت؟ یا توی نی نی خواب؟ نمیدونم جات تو نی نی خواب راحته یا نه؟ نکنه اذیت بشی و کمرت درد بگیره؟ نکنه من نتونم مامان خوبی برات باشم؟ یعنی من می تونم خوب ازت مراقبت کنم؟ خیلی دوستت دارم عزیزم.ماچ تو غصه نخور. من همه تلاشمو میکنم که مامان خوبی برات باشم. تو سعی کن این روزا خوب رشد کنی و خودتو برای ورود به این دنیای جدید آماده کنی بغل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزلک*مامان فسقلی*
27 مرداد 90 15:08
سلااااااام به نگین جون و اقا طاهای گلللللل
عزیزم امیدوارم پاهات زودتر خوب شه، سعی کن یه کم بیشتر استراحت کنی
راستش ما هم مشکل شما رو داریم از نظر کمبود جا... من تصمیم گرفتم فعلا براش گهواره بگیرم بذارم کنار تخت خودمون، چون اگه اتاق جداگانه هم داشته باشه بازم اون اولا نمیشه جدا خوابودنش... ایشالا بزرگتر که شدن با خودشون میریم واسشون تخت میگیریم


سلام عزیزم و ممنون. منم به همین نتیجه رسیدم. شما هم مواظب خودتو و آقا ایلیای گلمون باش.
مامان ابوالفضل
5 شهریور 90 18:13
سلام، من یه نظر دارم
راستش من که تا الان ابوالفضل و روی تختش نخوابوندم
یه گهواره کنار تخت خودتون تا حدود8 ماه کفایت می کنه
بعدش هم ایشاالله اگه بخوان خونه ی بزرگتر بگیرین می تونین یه سرویس خواب خوشگل براش بگیرین
البته این یه توصیه ی خواهرانه بود و قصد دخالت نداشتم


سلامی خانمی. ممنون از راهنماییت. فکر خوبیه.ابوالفضل جونمو ببوس.