طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

بدون عنوان

1390/3/21 15:20
نویسنده : مامان طاها
446 بازدید
اشتراک گذاری

طه جونم، پسر خوب و دلبندم، سلام. از وقتی که مامان شروع به نوشتن خاطرات برای تو کرده ی عده ای از فامیل اومدن و به وبلاگ تو سر زدن و برات نظر گذاشتن. البته من نمیدونم چطور میشه نظرات دیگران هم مثل نوشته های من روی صفحه اصلی ظاهر بشه، برای همین از طرف تو از همه تشکر میکنم و از همه دوستدارای تو خواهش می کنم که بازم به دیدن ما بیان و بازم نظر بدن. من برای اینکه حق کسی از بین نره مطالب افراد رو به نام خودشون توی وبلاگ میزنم. ضمن اینکه اینجوری میتونم بقیه فامیل و دوستا رو هم به تو معرفی کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 14:57
سلام سلام صد تا سلام به طه جون ومامانی وبلاگت نازه و از اونجاییکه ما هردومون توی دل مامانامون هستیم دوست داشتم دوستای خوبی برای هم بشیم با اجازت لینکت می کنم آقا طه