طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

خاطرات مامان و بابا- ماه هفت مبارک

1390/3/23 16:12
نویسنده : مامان طاها
640 بازدید
اشتراک گذاری

آقای طاهای من دلبندم، پسر گلم سلام. امیدوارم حالت خوب باشه. ورودت به ماه هفتم جنینی رو بهت تبریک میگم.ماچ دارم تصورت می کنم که میتونی چشمای قشنگ و خندونت رو باز و بسته کنی. داری از مایعی که دور و برتو پر کرده که تو رو از ضربه ها و خشکی حفظ کنه میخوری که این خوردن در واقع نفسهای تواه. قربون این نفس هات بره مامان. توی نی نی سایت خوندم که در این سن تو سکسکه می کنی و من میتونم اونو احساس کنم. عزیز دلم دیروز با بابا بردیمت دکتر. دکتر صدای قلبتو گوش داد. منم شنیدم، قربونت برم چه محکم و باصلابت بود. معلومه که پسر قوی ای هستی. وقتی به بابا مژده سلامتی تو رو دادم خیلی خوشحال شد. ما هر دو خدای مهربونو شکر کردیم که با فرشته های خوبش مواظب تواه. دوستت داریم طه جان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:39
طه جون ورودت به ماه 7 مبارک عزیزم


ممنون
یکی از فامیلای بابا
29 خرداد 90 16:21
پسرم وقتی که تو دنیا بیای
چراغ خونمو روشن میکنی

پسرم وقتی بیای با خنده هات
به دلم نقش جوونی میزنی

پسر پسر قند عسل میشی برام
عصای دستم تو میشی، بزرگ میشی

من از خدا غیر تو هیچی نمیخوام

یادش بخیر اینو مامانم برای داداشم میخوند