طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

بگیر بنشون

1390/8/20 1:03
نویسنده : مامان طاها
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم آقا طاهای گلم. ببخشید که مدتیه نتونستم برات مطلب بنویسم. خودت میدونی که بم امان نمیدادی که رهات کنم و پای کامپیوتر بشینم. گویا خیلی به من وابسته شدی. من اسمتو گذاشتم بگیر بنشون!نیشخندامروز که دارم برات می نویسم 20 آبان 90 اه و تو وارد ماه سوم تولدت شدی. تولد ٢ ماهگیت مبارک عزیزمبغل

دیشب دایی معین اومد خونمون و ما رو برای تولد 2 ماهگیت به بستنی فالوده مهمون کرد. خاله نگار و عمو محمدم بودن. خیلی خوش گذشت. جای اونایی که نبودن خالی! اما مامان جون، تو خیلی حال نداشتی چون واکسن 2 ماهگیتو زده بودی و درد داشتی به خاطر واکسن ثلاث. البته من به توصیه دکتر بهت مسکن میدادم هر 4 ساعت برا همین کمی گیج بودی و خوب خوابیدی! لذا توی جشن 2 ماهگیت هم حضور معنوی داشتی!چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
22 آبان 90 11:11
دو ماهه شدن طاها جونم مبارک


سلام خاله جون. ممنون. خیلی دوست دارم