طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

جشن چهله

1390/8/7 1:18
نویسنده : مامان طاها
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا طاهای گلم، عزیز مامانش. فدات بشم من. روز 29 مهر ماه چهلمین روز تولدت بود. من و بابا حسن تو رو بردیم حموم. عجیب روز سردی بود. یعنی اولش سرد نبود ولی به طور غیر منتظره ای هوا سرد شد و من نگران این بودم که تو سرما بخوری ولی خدا رو شکر تو قوی بودی و چیزیت نشد. من و بابا تصمیم گرفتیم این روز رو ثبت کنیم برای همین به آتلیه چشمان سیاه و بانو رفتیم و ی سری عکس خانوادگی 3 نفری و ی سری عکس از تو گرفتیم. عزیزم اینقدر عکسات قشنگ شده بود! قربونت برم اون شب تو هندونه شده بودی یعنی با ی لباس طرح هندونه ازت عکس گرفتیم.بعدشم رفتیم  ی کیک خریدیم و بردیم خونه بابا علی اینا و برات شن چهله گرفتیم. تو هم طبق معمول با کمک بابا در حال خواب کیکو بریدی. امیدوارم عمر طولانی و پر برکتی داشته باشی پسرم و عمرت رو در راه خدا و خدمت به مردم صرف کنی. ایشااله!  

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان درسا
7 آبان 90 15:31
سلام مبارك انشااله 120 ساله بشه


سلام خانمی. ممنون.
مامان ابوالفضل
7 آبان 90 18:51
سلاممممممممممممم چهل روزگیت مبارک طاها جون
چه کار قشنگی کردین رفتین آتلیه



سلام عزیزم. ممنون.
مامان ابوالفضل
7 آبان 90 18:51
منتظر عکسهای آتلیه طاها جان هستم


ایشااله حتما میذارمشون.
غزلک*مامان فسقلی*
10 آبان 90 13:47
قربونش برمممممممم
چقدر ناز خوابیده


خدا نکنه خاله. ممنون. قربون محبتت
مهسا
10 آبان 90 22:03
سلام 40 روزگی آقا طه مبارک انشا ا...120ساله بشی
مامانی طه شما کدوم شهر زندگی می کنید ؟؟


سلام مهسا جان. اهواز. درخدمتیم.
محمدرضا و مامان
19 آبان 90 23:57
سلام و صد سلام !
قدم نو گل غنچه ی ناز و خوشکل و ........مبارک
چه خبراییه تو این وبلاگها که ما نمی دونستسم .
بابا ای والله
کار قشنگیه
منحصر به فرد!
ان شاء الله که ی روز واسه نوه هاش تو همین وبلاگ مطلب بذاره!


سلام خاله سمیه. ممنون. ایشااله. شما هم برا داداش محمدرضا یکی درست کن