طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

قربون توجیه شدنت برم من

1390/8/4 15:46
نویسنده : مامان طاها
680 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم پسر گلم. یکی از صفات تو اینه که دوست داری برای هر کار جدیدی که می خوایم برات انجام بدیم به صورت منطقی توجیه بشی وگرنه نق میزنی و بعدشم جیغ و .... خلاصه، برا همین ما هم سعی می کنیم هر مورد جدیدی رو برات توضیح بدیم تا توجیه باشی که می خوایم چه کنیم!

این تصویری که می بینی مربوط به یکی از همین توجیهاته. اینجا بابا می خواد با روغن زیتون ماساژت بده. برا همین داره از فواید این کار برات حرف میزنه و تو هم با دقت گوش میدی. مامان به قربون پسر فهیمش بره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ابوالفضل
5 آبان 90 19:29
سلاممممممممممممم الهی چه ناز
ماشاالله واسه خودش اهل منطقه


آره ماشااله!
مامان تربچه
9 آبان 90 21:43
احتمالا آقا طاها قراره مثل خاله کیانا فیلسوف بشه


آره. شایدم.

غزلک*مامان فسقلی*
10 آبان 90 13:48
با چه دقتی داره گوش میده
زهرا
11 آبان 90 10:55
دقیقا سیستم بچه ها اینجوریه.اگر انجام کاری همراه با توضیح باشه ، کلی باهامون همکاری میکنن.
مامان تربچه
15 آبان 90 11:45
آیا در رویاهایتان، سبکبالی و لذت پرواز را احساس کرده اید؟ عرفه، رویایی است که به حقیقت می پیوندد التماس دعا
مامان تربچه
18 آبان 90 8:50
سلام خانمی
چرا آپ نمیکنی؟
راستی
من یک سایت بامزه پیدا کردم
میشه عکس نی نی رو توش آپلود کرد و زیرش هم خاطره ی اون عکس رو نوشت. تازه کامنت هم میشه برای عکس بقیه گذاشت. من که نی نی ندارم اما چندتا از عکس های دخترخواهرم (هدا طلا!) رو توش آپلود کردم.
دیدم جالبه گفتم به شما هم بگم عکس های طه جون رو بذاری
http://gallery.niniaks.net/
سلام خانمی. دستت درد نکنه. ایشاله ی روز عکس نی نی خودتو بذاری به زودی.ایشااله




محمد طاها
19 آبان 90 10:54
سلام طاها جون من اول بهت سر زدم چون باید احترام بزرگترها رو داشت حتی اگه 10 روز از ما بزرگتر باشن .مگه نه؟
من با اجازت لینکت کردم




سلام محمدطاها جان. منم شما رو لینک می کنم. آقایی!