طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

بدون عنوان

1390/3/23 16:24
نویسنده : مامان طاها
523 بازدید
اشتراک گذاری

مریم خانم دختر دایی بابا حسن گفته که وقتی متن روزهای بدون تو رو خونده گریه اش گرفته. مریم خانم دختر دایی ناصر بابا حسن است. 3 تا خواهر و ی برادر داره. مریم جان آقا طه بازم منتظر حرفهای تواه.بامن حرف نزن

عمو حسین نوشته: سلام طاها جونم !

خیلی دوست دارم زودتر بیای ببینمت!هر چند میگن که حلال زاده به داییش میره ولی من مطمئنم تو مثال نقض این ضرب المثلی و به عموت میری!مژه

عموحسین جون. منم دوست دارم و مشتاق دیدنتم. مامانم میگه تو خیلی مهربونی مثل بابام. مامانم میگه تو و بابام عین همید آخه با هم به دنیا اومدید. خیلی شگفت انگیزه ها! شنیدم این روزا سخت مشغول کار و درسی. البته مامانم میگه سختکوشی توی خون ماست و اینو از باباعلی به ارث بردیم. البته مامانم معتقده منم مثل شما, بابام و بابابزرگام پسر با پشتکار و سختکوشی هستم. زیاد ناراحت نباش, من ی خرده از صفات خوب همه رو دارم و دل هیچ کسو نمیشکونم.این طوری بهتره ها!چشمک

عمومهدی ضمن این که از دیدن وبلاگ تو شگفت زده شده گفته: چه باحال خوش به حال نی نی!

تفلد تفلد تفلدت کی میشه؟

عمه شیما هم سئوال کرده که چطور میشه مستقیما در صفحه اصلی مطلب گذاشت؟ البته منم نمی دونم و از مدیر سایت سئوال کردم. امیدوارم زودتر جوابمو بده.

آقا مقداد هم پسرخاله بابا حسن است. پسر خاله حلیمه. مثل تو که پسر منی. آقا مقداد که از این به بعد میتونی عمو مقداد صداش کنی برات نوشته: سلام آقا طاها به سلامتی ... خوش میگذره طاها جان! انشاء الله کی میایی ؟؟؟ خودت تنهایی یا دوقلویین؟ به سلامت بیای ... ما که منتظریم.

عمو جون من یکی هستم. اینجا اوضاع خیلی خوبه. فعلا دارم شنا کردن و غلت زدنو تمرین می کنم.آخه می خوام بعدا ورزشکارم بشم. انشااله آخرای شهریور ماه منتظرم باشین. من که خیلی مشتاق دیدن شماها هستم و از همین جا برا همتون دعا میکنم و دوستتون دارم.بای بای

 دایی معین در پاسخ به مطلب عموحسین نوشته: از قدیم گفتن حلال زاده به داییش میره و از اونجایی که نی نی گل ما یه دایی بیشتر نداره بقیه (مثللا عموی بزرگش) بیخودی خودشونو خسته نکنن. امیدوارم با رفتن به داییت باعث افتخار بشی نینی طاها جان.نیشخند

دایی معین منم امیدوارم که بتونم خوبی های زیادی به دست بیارم و برای همه بویژه بابا مامانم و داییم و عموهام و بقیه افتخار آفرین بشم.ممنونم که به فکرم بودی. میدونم که سرت خیلی شلوغه. هم درس میخونی و هم کار میکنی. برات دعا میکنم که موفق باشی.قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی معین
21 خرداد 90 17:13
از قدیم گفتن حلال زاده به داییش میره و از اونجایی که نی نی گل ما یه دایی بیشتر نداره بقیه (مثللا عموی بزرگش) بیخودی خودشونو خسته نکنن امیدوارم با رفتن به داییت باعث افتخار بشی نینی طاها جان.