طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

دلم گرفته مامان

1390/12/2 1:46
نویسنده : مامان طاها
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم قربونت برم الهی. الان که دارم این مطالبو می نویسم ساعت حدود 2 نیمه شب اول اسفند نوده. باباتم هنوز از مأموریت برنگشته. دیشبم دیر اومد خونه و کمی هم سرماخورده بود. بابات خیلی سخت کار میکنه. تو باید قدرشناسش باشی. اون کار میکنه تا ما راحت باشیم. خیلی دلم گرفته، افسوسمیخواستم باهات درد و دل کنم. یادته وقتی توی شکمم هم بودی زمانایی که بابات خیلی دیر میومد و من دلم می گرفت با تو دردودل می کردم. ناراحتدیروز ظهر شنیدم خاله نگار حالش خوب نیست، ظاهرا از این ویروسهای اسهال استفراغ گرفته، بنده خدا حتی میترسه چیزی بخوره، خیلی هم نگران کلاساشه. دیروز آلودگی هوا توی استان خوزستان خیلی زیاد بود. من حتی توی خونه هم چشمام می سوخت و میخارید. بیچاره باباتو اون بنده خداهایی که باید توی این هوا برن از خونه بیرون و کار کنن. خلاصه مامان طوبا ساعت حدودای 2 ظهر خاله نگارو آورد تا براش سرم بزنم. سرمو براش زدم ولی آنچنان تأثیری بر حالش نداشت. براش آش ماست درست کردم به زور ی خرده خورد. بدنش خیلی ضعیف شده بود. عصر با مامان طوبا رفت خونشون آخه عمو محمدم رفته مأموریت یاسوج. خیلی دلم تنگه و نگرانم. نگراننگران همه چیز و همه کس. خاله نگار، بابا حسن، مامان طوبا، بابا احمد و........... برای همه دعا کن پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
2 اسفند 90 19:56
آخی قربون دل گرفتت نگین جون انشاا... خاله نگار زود خوب میشه وبابای طاها جون به سلامتی از ماموریت بر میگردن اشکال نداره مامانی انشا ا...همه ی باباهای دنیا سلامت باشند و برای رفاه خانوادشون تلاش کنند بوسسسسسسس
?
5 اسفند 90 18:17
che ghadr tamalogh mikoniyo tarif mage feghat to bache dari zahmat keshidi


سلام. ممنون که توجه داشتی. نه فقط من بچه دارم و نه فقط من زحمت می کشم. من فقط همیشه دوست دارم با درد و دل کردن نگرانیامو تسکین بدم و فعلا آقا طاها بهترین کسیه که خوب به حرفام گوش میده و منو به خاطر احساساتم تمسخر یا سرزنش نمی کنه





هرچند تصور نمی کنم توی مطالب من بحث تملق آمیزی مطرح شده بود!
مامان رها
6 اسفند 90 10:29
وای خوشگل خاله مامانی رو دلداری بده تا آروم بشه باهاش بازی کن تا دلش باز باشه خوشگل عسل ناز دلبرکم
عزیزم شوخی کردم ایشالله بهتر باشن


ممنون
مامان ابوالفضل
7 اسفند 90 20:22
سلام عزیزم
ایشاالله همه چیز مرتب میشه
همینکه پسری به این نازی داری نباید دلتنگی و به دلت راه بدی


سلام. توکل به خدا. برامون دعا کن