طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

فتح سکو1

1391/4/18 2:33
نویسنده : مامان طاها
934 بازدید
اشتراک گذاری

امروز(13 تیر 91) برای اولین بار با 4 دست و پا رفتی و تمام خونه رو گشتی البته من در اتاق وسطی و اتاق خوابمونو بستم تا در حضور خودم اونجاها رو بگردی آخه کلی وسیله اونجا بود و من توی آشپزخونه بودم و نگران بودم به خودت آسیب بزنی. در پایان گشت و گذار اومدی پیش آشپزخونه. آشپزخونه ی سکوی حدود 20 سانتی داره، کلی تلاش کردی که پاتو بذاری بالا، نسبتا موفق هم شدی و تونستی یکی از پاهاتو بالا بذاری ولی همون موقع تعادلتو از دست دادی و خوردی زمین. من با عجله ظرفا رو رها کردم و به سمتت دویدم اولش جیغ بلندی کشیدی ولی چند ثانیه بعد از اینکه بلندت کردم محو تماشای آشپزخونه شدی و گریه ات بند اومد. خدا رو شکر کردم که چنین پسر قوی و محکمی دارم. مرد این پسر، چقدر مامانی دوستش داره.قلب

البته جونم برات بگه که تو تسلیم نشدی و تا عصر که بابات از سر کار اومد چندین دفعه دیگه تلاش کردی که وارد آشپزخونه بشی اما فعلا تونستی فقط لبه سکو رو فتح کنی و اونجا بشینی. تبریک میگم پسرمتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
18 تیر 91 15:32
تبریککککککککککککککککککککککک