طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

خاطرات مامان و بابا- شب تولد بابا و دیدن سیسمونی طاهای عزیزم

1390/4/13 15:18
نویسنده : مامان طاها
2,483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا طاهای گلم، پسر خوب و مهربونم. بغلدیشب شب پرخاطره‌ای بود. جات خالی! با خاله نگار و عمومحمد برای بابا حسن تولد گرفتیم.(بابایی تولدت مبارک). البته دیشب تولد عموحسین هم بود که به اونم تبریک می گیم.

 

 Orkut Scraps - Happy Birthdayمن همش فکر می کردم اگه تو بودی چی کار میکردی؟ اما دیشب حسابی به یاد تو هم بودیم. من و بابا وسایلیو که برات خریده بودیم آوردیم و تو پذیرایی چیدیم و به همراه خاله نگار و عمو محمد کلی باهاشون ذوق کردیم. تصور اینکه این لباسا تن تواه و تو این وسط داری ورجه ورجه می کنی خیلی لذت بخش بود. ی عکس از وسایلی رو که تا حالا برات گرفتیم میذارم تا بقیه هم ببینن و نظر بدن.

 

البته خاله نگار میگه شما که همه چی برا آقا طه خریدین! ی چیزایی هم بذارین بقیه براش بیارن. نیشخندالبته خاله سلطنه بابا حسن گفته میخواد برات وسایل بهداشتیتو هدیه بیاره مارک جانسون مثل شامپو، ناخن گیر و .... دستش درد نکنه. زن عمو شهلای مامان هم که زن عمو محمدرضاس برات دو دست لباس سرهمی خیلی قشنگ و جای خواب از لندن آورد و گفت به خاطر اینکه ممکنه نتونه به این زودی تو رو ببینه از حالا هدایای تو رو میده تا بدونی خیلی به یادته. عموحسین هم گفته برات تخت میخره. عمه شیما هم به قول خودش داره ی چیز میزایی برات میگیره. تا حالا دو دست لباس خوشگل برات خریده و قراره ی سری اسباب بازی قشنگ هم با مارک تولو برات بگیره. البته اسباب بازیای تولو خیلی زیاد و متنوعن. خوبیشونم اینه که با توجه به سن و سال بچه دسته بندی شدن. رنگاشونم خیلی شاد و جذابه. مطمئنم که خوشت میاد. راستی بابا علی هم قراره با ی هدیه بی نظیر هممون رو غافلگیر کنه. من که خیلی دوس دارم ببینم میخواد به طاها جونم چی بده. تا حالا که جزییات هدیشو به کسی نگفته! خجالتدست بابا علی هم درد نکنه.

خلاصه جونم برات بگه که همه خیلی دوست دارن و دوست دارن تو رو با هدایاشون شاد کنن و اینجوری محبتشونو بت نشون بدن. دست همه درد نکنه.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه شیما
15 تیر 90 19:07
سلام عزیز دلم خوبی طاها جونم عزیزم من فقط میخوام واست لباس بگیرم اسباب بازیارو بعدا ایشالا مامان و بابات واست میخرن
مامان ابوالفضل
5 مرداد 90 15:49
وایییییییییییییییییییییییی
من این پست و نخونده بودم
چقدر خوشگلن
مبارکه آقا طاها
ایشاالله بیای و به سلامتی ازشون استفاده کنی


سلام عزیزم. ممنون. قربونت. خوشحالم کردی