طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

خاطرات مامان و بابا- وعده اسباب بازی

1390/5/4 16:27
نویسنده : مامان طاها
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، آقا طاهای گلم. خوبی مامان؟ عزیز دلم امروز رفتم ی سری به وبلاگ دوستت آقا ابوالفضل زدم. انشااله همین روزا به دنیا میاد. خوش به حال مامانش. افسوسمن که خیلی غبطه خوردم و دلم گرفت. آخه خیلی دلم برات حسابی تنگ شده. آخه تو تازه 33 هفته سن داری و دست کم من باید 6 هفته دیگه صبر کنم. چقدر این روزای انتظار بدون تو سخت میگذره.ناراحت

بهت قول داده بودم که برات از اون اسباب بازی های تولو بخرم. دیرور با بابا حسن رفتیم بازار و برات یک آویز تخت تولو خریدم که مناسب نوزادیه. قشنگ بود. 4 تا اسب داشت. امیدوارم خوشت بیاد.

بابا حسن می گفت خوش به حال آقا طاها چه مامان خوش قولی داره! آخه بابایی نمیدونه که من با این کارا ی کمی خودمو آروم می کنم وگرنه شاید از دوریت دق کنم.نیشخند

خوشگل من! تو غصه هیچ چیزیو نخور، خوب رشد کن و فقط فکر سلامتیت باش. راستی دیروز شنیدم عمه شیما هم برات ی جفت کفش خوشگل خریده. دستش درد نکنه. امروزم عمو حسین هم از شهرستان زنگ زد و حالتو پرسید. البته بابا احمد و مامان طوبی هم همیشه حالتو می پرسن. امروزم مامان طوبی برا مامانی کلی میوه فرستاد تا بخوره و تو چاق و چله بشی و زوراتو جمع کنی و بچرخی.مژه

ی خبر دیگه اینکه امروز بردمت درمانگاه آخه نوبت ویزیتم بود. خانم ماما صدای قلبتو چک کرد و گفت عالیه. فقط وزنم 2 کیلو بیشتر از حد معمول زیاد شده بود که باید بیشتر فعالیت داشته باشم تا زشت و بد هیکل نشم تا تو منو دوست داشته باشی. خوشحالم از این که سالمی مهربون من، مامانی خیلی دوست داره و خیلی دلتنگتهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
4 مرداد 90 23:01
سلامممممممممممممممممم عزیزم
مامانیه طاها جون ممنونم که ابوالفضل منو دوست پسر گلت می دونی
امیدوارم این روزها و هفته ها به سلامتی بگذره و شما هم پسر گلتو به موقع ببینی
خیلی خوشحالم که پسرم دوستی مثل طاها جون داره
واقعا مامان با ذوقی هستی ، حسابی به خودت برس که طاها جون قوی و سالم بدنیا بیاد
راستش این روزهای آخر خیلی خیلی سخت می گذره، من یکی که دیگه واقعا طاقتم تموم شده، گاهی الکی خودمو با چیزهای دیگه سرگرم می کنم
امیدوارم که فرشته های کوچولومون و ببینیم


سلام خانمی. منم از شما ممنونم