طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

دلتنگی

1390/5/6 19:44
نویسنده : مامان طاها
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ماه پسرم، آقا طاهای گلم. بعضی وقتا خیلی احساس دلتنگی می کنم و امروزم یکی از اون وقتاست. خیلی دلم گرفته، خیلی دلم برات تنگ شده عزیز دلم. ناراحتدیروز رفته بودم آخرین جلسه آموزش قبل از زایمان، کلاساش خیلی خوب و مفید بود. من تقریبا خودم هر روز تو رو چک می کنم که سرت کجای شکم منه. من همچنان سرتو بالای شکمم احساس می کنم ولی نمی فهمم چرا هیچ کی به جز من و سونوگراف این قضیه رو نتونسته تشخیص بده. دیروزم با مامای مرکز بحثم شد. با اینکه سفتی بالای شکممو که مثل ی توپ سخت بود نشونش دادم میگه این رحمته. آخه مگه رحم می تونه ی جای شکم گلوله بشه؟ به حق چیزای نشنیده! متفکر دیروز به ماما گفتم منو معاینه کنه و نظرشو بده, آخه احساس می کردم سر دلم خالی شده، انگار خیلی خودتو اون پایین مایینا جمع کردی. نمیدونم چرا اینقده خودتو جمع می کنی؟ دیروز مامای مرکز می گفت تو به صورت عرضی قرار گرفتی و درشت هم نیستی! من خیلی ناراحت شدم. آخه دکتر سونوگراف 10 روز قبل گفته بود همه چیزت خوبه. تازه تو در 32 هفته حدود 2 کیلو وزن داشتی که از متوسط وزن اعلام شده در سایتها برای نی نی 32 هفته ای بیشتره. تازه وقتی اومدم خوبه دوباره خودم موقعیت اون سفتی رو چک کردم. بازم همون جا بود، بالای شکمم فقط ی کمی پایینتر اومده بود. میخواستم بگم اصلا به حرف و نظر این و اون گوش نده خودتم ناراحت نکن. تو پسر قوی و خوش هیکل منی. بعد از خدا فقط مامانی میدونه که تو چقدر ماهی! خیلی دوست دارم دار و ندارم. ماچبغل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
6 مرداد 90 20:25
سلام عزیزم
غصه نخور خانومی
به حرف این دکترا و سونو ها هم نمیشه اعتماد کرد
توی سونوی چهارشنبه وزن ابوالفضل و2790 زده بودن و توی سونوی پنج شنبه وزنش2950 گرم بود، البته همه ی این وزنها تقریبیه و +و-200 گرم هستش
مامانم می گه تا بچه بدنیا نیاد واقعا نمی شه وزنش و گفت
از طرف دیگه دکتر من توی معایناتم تا سه هفته پیش حدس میزد که سر جنین پایین اومده ولی توی سونو نشون داد که سرش بالا
عوضش پسرامون فعلا سربلندن
ابوالفضل که توی شکمم همینطور جا خوش کرده و نشسته
امروز که تست ضربان قلب دادم شکمم سمت راست باد کرد، قشنگ کجه کج شد، سرش بود
خیلی بامزه بود
من کرج زندگی می کنم
شما کجا هستید؟
یکی از اسمای مورد علاقه ی من طاها بوده
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشن
بوس

سلام عزیزم. ممنونم از همدلیت. آره منم دلم به سربلندی بچه ام خوشه. خوشم میاد دو تاشون عین همن. انشااله بتونن دوستای خوبی برا هم باشن. ما اهل اهوازیم. دوست دارم شما رو ببینم. انشااله بعد از زایمان اگه خدا خواست و اونورا اومدیم آدرسو میگیرمو میام ببینمتون. مواظب خودتو و گل پسرمون باش.