طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

پسرک قوی خودم

1390/5/10 13:23
نویسنده : مامان طاها
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم. دردونه مامان، الهی فدات بشم من.ماچ خوبی فرشته نازم؟ از اقا ابوالفضل و آقا فسقلی و بقیه فرشته های کوچولو خبر داری؟ حتما اونجا کلی رفیق داری. حتما وقتی یکی از مسافرای کوچولو داره میاد این دنیا بقیه دلتنگش میشن. خوشگل من تو اصلا خودتو ناراحت نکنیا، تو هم ان شااله به همین زودیا میای پیشمون قربونت برم من. فرشتهامروز با هم رفتیم دکتر برای چکاب. دکتر معاینم کرد و گفت ماشااله رشدشم که خوبه، صدای قلبتم مثل همیشه عالی بود. فقط ی مساله ای پیش اومد که کمی نگران شدم. آخه دکترم میخواد بعد از عید فطر بره مرخصی یعنی ممکنه برای زایمان من نباشه. افسوسالبته من همون موقع گفتم توکل به خدا! انشااله هر چی صلاح خداست پیش بیاد ولی از اینکه دکتر گفت رشدت خوبه خیلی خوشحال شدم، قربون پسر قوی خودم برم من. نیشخندامروزم خاله زهرا(مامان محمدطاها جان) زنگ زد و کلی با هم صحبت کردیم و من برای دیدنت مشتاقتر شدم.

راستی دیروزم با مامان طوبا رفتیم ارتوپد. دکتر پامو دید و گفت تاندوناش کشیده شده. 10 روز طول میکشه تا خوب بشی. خدارو شکر که مساله مهمی نبود. بعدش از اونجا رفتیم کتابفروشی. کلی کتابای جالب دیدم. ی کتابی خریدم درباره پاداش و جزای اعمال. انشااله می خونمش تو هم می فهمی. بابا هم ی کتابی خرید از داستانهای عبرت آموز زندگی پیامبر(ص). اونم خیلی جالبه. نثرش هم ساده است. 850 تا داستان داره. دیشب 69 صفحشو خوندم. حتما تو هم متوجه شدی. خلاصه این دو روزه، روزای خوبی برامون بوده. خدا رو شکر. مواظب خودت باش عزیزدلم. خیلی دوست دارم.قلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
10 مرداد 90 14:13
سلام به مامان نگین و طاهای عزیزمون
امیدوارم که همیشه شاد باشی
آفرین به پسرمامان که خوب رشد کرده
قوی بدنیا بیاد و کمک مامان بشه
آره این روزهای آخر خیلی کشدارن
البته خدا رو شکر که فکرمو مشغول چیزای دیگه می کنه که زیاد بهم سخت نگذره
دل نگرون دکترت هم نباش که هر چی قسمت باشه پیش میاد

سلام به مامان مهربون و بی قرار. ممنون. خوش به حالت که تا شنبه فرشتتو می بینی. مواظب خودتو دوست آقا طاهای من باش.بوووووس