طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

برام دعا کنید

1390/6/10 17:22
نویسنده : مامان طاها
539 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 10 شهریوره 1390و دومین روز تعطیلی به مناسبت عید فطره. امروز از صبح دردام بیشتر شده و تقریبا هر 20 دقیقه الی نیم ساعت ی بار درد دارم. گفتم خاله معصومه اومد پیشم و خونه رو جارو زد و مرتب کرد. بابا حسنم وسایل اضافیو به انبار برد تا اتاقا خلوت تر بشه. منم هی درد کشیدم. با دکترم مشورت کردم گفت بذار دردات بیتر بشه یعنی هر 5 دقیقه ی بار. من نگران تو هستم. چون هم سن بارداریت 37 هفته و 5 روزه و هم اینکه سرت هنوز نچرخیده. دکترم هم مرخصیه. نمیدونم باید چه کار کنم. بالاخره پس از چند ساعت تفحص و تحقیق راجع به دکترا و بیمارستانا تصمیم گرفتم برم بیمارستان امیرالمؤمنین که منو چکاب کنن. اگه از جو اونجا خوشم نیومد بر میگردم بیمارستان آریا پیش دکتر چنانی که خیلی تعریفشو می کنن. خودمو به خدا سپردم ولی محتاج به دعام. که خدا در این لحظات به من و همراهانم آرامش بده تا بتونیم درست تصمیم بگیریم و درست عمل کنیم. اقا طاهای من برام دعا کن و قوی باش. از همه نی نی وبلاگی ها و کسایی مه به وبلاگ من سر می زنن می خوام که برام دعا کنید. برای آرامش و سلامتی من و نی نی. از همتون ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نی نی طلا
10 شهریور 90 22:03
عزیزم نگران نباش خدا مواظب خودتو نینیتونه ایشالله



ممنونم


مامان ابوالفضل
12 شهریور 90 17:21
سلامممممممممممممممم
چند روزه که هر کاری می کنم نمی تونم برات نظر بذارم
الان کلی ذوق کردم شد
برات نگران بودم



سلام دوست جون. خوبی؟ آقا ابوالفضلم خوبه؟ من وقتی مطالب شما رو میخونم خیلی خوشحال میشم و روحیه می گیرم. احساس می کنم کسی هم به فکر منه. بوووووووووووووس
مامان ابوالفضل
12 شهریور 90 17:32
سلام
نمی دونم چی شده
من نمی تونم برای شما کامنت بذارم
الان هم یکی از کامنتهام پرید
امیدوارم زایمان خوب و راحتی و داشته باشی
به سلامتی برای زایمان طبیعی آماده شدی
به خدا می سپارمت
برام دعا کن


سلام خانمی. حتما. محتاجیم به دعای شما خوبان
محبوبه
14 شهریور 90 0:10
سلام عزیزم
ممنون که به وب پسرم سر زدی
امیدوارم پسرنازت به موقع و صحیح و سالم بیاد بغلت
به خدا توکل کن و از روزهای باقیمانده نهایت استفاده رو بکن
با اجازه منم لینکت کردم


سلام. قربانت محبوبه جان. خوشحالم کردی