طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

بیقراری های طاهای من

1390/6/31 20:55
نویسنده : مامان طاها
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاهای من. امروز 31 شهریور 90 اه و تو 12 روزه که به دنیا اومدی. باورم نمی شه که 12 روز گذشت. بعضی وقتا خیلی دلم می گیره. با خودم فکر می کنم یعنی من میتونم از پس بزرگ کردن و تربیت تو بر بیام یا نه؟! خصوصا وقتی برای شیر خوردن حسابی گریه می کنی. بیقرار میشی و منو هم بیقرار می کنی. البته وقتی خوابی اونقدر آروم و زیبایی که آدم گریه ها و بی قراری های قبلیتو یادش میره. امروز خیلی کلافم کردی 3.5 ساعت تمام از ساعت 3.5 عصر تا 7 داشتم شیرت میدادم ولی باز وقتی فکر کردم خوابت برده و روی زمین گذاشتمت تا برم ناهار بخورم تو دوباره جیغ زدی. برای چند ثانیه رهات کردم. خیلی منو عصبانی کردی. آخه هم گرسنم بود و هم درد داشتم. بچه یعنی تو سیرمونی نداری؟! ی تابی تو آشپزخونه خوردم و دوباره اومدم سراغت بغلت کردم و سرتو ناز کردم، هنوز داشتی گریه می کردی. اینبار وقتی حدود 20 دقیقه شیر خوردی خوابیدی. تو رو توی تخت گذاشتم. لبخند زدی. دلمو بردی و دوباره دیدم که خیلی دوست دارم و عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
1 مهر 90 12:18
وای که بدترین چیز گریه های بی دلیل این نی نی هاست
خیلی سخته


آره. بعضی مواقع واقعا غیر قابل تحمله. خدا صبرمون بده
غزلک*مامان فسقلی*
5 مهر 90 19:36
خب گل پسرمون نمیخواد از مامانش دور شه، مجبوره گریه کنه که پیشش بمونی


آره عجیبه دکترم همینو می گفت!