طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

2 تا از ویژگیهای تو

1390/6/31 21:02
نویسنده : مامان طاها
673 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 3 روز از تولدت فهمیدم که 2 تا خصوصیت داری که به خودم برده. یکی اینکه گرمایی هستی دوم اینکه نور و سرو صدا اذیتت می کنه و نمیتونی بخوابی. از اون موقع که اینو فهمیدم خیلی رعایتتو می کنم. نمیذارم کسی پیشت سروصدا کنه. خونه هم همیشه به خاطر تو تاریکه به طوریکه خودم دلم میگیره. البته توی اتاق تو چراغ خواب روشن می کنم که نترسی. آخه متوجه شدم که از تاریکی محض هم می ترسی. وقتی خوابی و چرا روشنه ی حرکت قشنگ انجام میدی که من خیلی خوشم میاد. یا دستت رو میبری و روی چشات میذاری و یا اینکه روسری رو که روی سرت میذارم می کشی روی صورتت. اینطوری! 

خیلی دوست دارم آقا طاهای عزیزم.ماچ            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
1 مهر 90 12:17
سلام، یه توصیه که خونه رو خیلی بی سروصدا نذار که بچه وقتی بری مهمونی یا توی سروصدا اذیت بشه
الهی چه ناز خوابیده


باشه حتما. ممنون از راهنماییت گلم