طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

طاهاجان,خورشید آسمون زندگی ما

شیرخوار کربلا

1390/9/11 1:09
نویسنده : مامان طاها
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا طاهای گلم عزیز دلم. امروز اولین ساعات روز ششم محرمه(جمعه 11آذر 90) که منتسب به حضرت علی اصغر(ع) کودک شش ماهه امام حسینه. تو 83 روز از تولدت میگذره. امروز با بقیه خاله ها که دوستای مامانن قرار گذاشتیم که ساعت 4 عصر برای همایش شیرخوارگان حسینی توی حسینیه جمع بشیمو همدیگه رو ببینیم. خیلی دوست دارم که تو رو طوری آمده کنم که هم خاطره اش بعدا برات جذاب باشه وهم برات پیام داشته باشه ولی هر کاری می کنم تو پیشونی بندو روی سرت تحمل نمی کنی. با کلی دردسر دیشب بستمش روی کلاهت. خدا امروز رو به خیر کنه!

دیشب همین طور که داشتم شیرت میدادم و برنامه عزاداری تلویزیون رو نگاه می کردم وقتی مداح شروع کرد به ذکر مصیبت تو هم از ته دل زدی زیر گریه. من نمیدونستم به گریه تو بخندم یا گریه کنم آخه خیلی بامزه بود ولی درحالیکه خودم اشک می ریختم گذاشتم تو هم گریه کنی تا یاد بگیری در این مصیبت لازمه گریه کنی! خیلی دوستت دارم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
11 آذر 90 14:10
فدات بشم آقا طه گلم انشا ا... حضرت علی اصغر نگه دارت باشه عزیزم التماس دعا


خواهش میکنم. محتاجیم به دعا!